Gràcies sisè!!

Gràcies sisè!!

dijous, 5 de novembre del 2009

RUN; RUN; RUUUNNN!!!! PREPARATS?

9 comentaris:

  1. si, estic preparat per conduir un kart!!!

    Atntament Ivan Mansergas

    ResponElimina
  2. i yo tambee per conduir un kart run run!!
    tinc ganes yyaa!
    Atentament:Naila asensio ruiz

    ResponElimina
  3. I yo tambe tinc ganes per conduir un kart
    espero que no em posin multes

    ResponElimina
  4. Io tambe estic esperant conduir el kart espero que no tardin molt

    Atentament: Aitor Lancharro Lorente

    ResponElimina
  5. Hola, jo tambe vui montar un d'aquests!
    Estic... RUN!!RUN!!
    Atentament Sara Franco!!!

    ResponElimina
  6. Hola, jo també vui montar als karts
    perque ami magrada molt:) hahahaha
    Runnn Runnnn!!!


    atentamen yaiza

    ResponElimina
  7. RUUM RUUM
    HOLA, COM ESTE-HU !!
    HUENO ESPERO QUE NO POSSIN MULTES.
    9.999.999€
    NOOOOOOOO

    ResponElimina
  8. Hola tinc moltes ganes de montar en karts llo crec que es molt facil atentament Aitor Garcia!!!!!!!

    ResponElimina
  9. jo tembe tinc ganes de que arrivi el dia abera si ens diuen cuan sera.Sobretot tenim que teni paciencia i res de multes



    atentamen:sofia

    ResponElimina