Gràcies sisè!!

Gràcies sisè!!

dilluns, 14 de desembre del 2009

4 comentaris:

  1. ami m'ha agrade surtit una mica malament perqe em vaig posar una mica nerviosa...i em va sortir una altra veuu!!!
    dew
    ATT:raqel

    .
    ..P
    ...
    ....E
    .....
    ......T
    .......
    ........O
    .......
    ......N
    .....
    ....S
    ...
    ..!
    .

    ResponElimina
  2. QUE GUAPOS QUE ESTABAN TOTS!!!
    IMAGINEOVOS A LES NOSTRES EDATS!!!!
    SABEU QUE TENIM EN COMU...
    QUE TOTS CREIEN EN UNA VIDA DESPRES DE LA MORT
    JAJAJAJAJA

    ATENTMENT:SOFIA LA PALEOLITICA

    ResponElimina
  3. no sofia no m'enrecorde en quina edat era pero no creien en una vida despres de la mort creien en la força de la naturalesa!
    adeu

    ResponElimina
  4. ami tambe hem va agradar fer aixo ams equips es millo!!! perque axi ens alludem(L)
    un patoo0(L)muakkssss...(K)
    att:yaiza

    ResponElimina