Gràcies sisè!!

Gràcies sisè!!

dissabte, 8 de gener del 2011

Grans cites 2011

Bon dia a tots/es:

Feliç 2011per tothom!! Com ha començat l'any? Esperem que , nosaltres n'esperem molt d'aquest curs i tenim ganes de fer uns 2n i 3r trimestres millors encara . Tenim moltes 'cites' importants marcades al calendari, les voleu recordar?

- Visites als instituts i posterior matriculació: Donçs sí, ja va tocant, al llarg del mes de Gener farem 2 visities al IES Miramar i al IES Torre Roja, i després cadascú que decideixi

- Concurs The Fonix, Orator i English Day: Una bona oportunitat per demostrar el nivell d'anglès, l'English Day ja comença a estar arrelat, un dia per gaudir de la llengua anglesa amb alumnes de 6 escoles diferents!

- Competències Bàsiques: Sí, s'han de fer. Unes proves externes que es a fan a tota Catalunya i que ens ajuden a veure el nivell dels alumnes abans de marxar a la ESO. Les prepararem molt i molt, i surtiran...

- Obra Teatre: El mes de Maig tindrà dues dates marcades en vermell. Representarem la nostra obra de teatre amb públic i ho volem agradar d'allò més.

- Colònies de sisè : Després de moltes incògnites, les tenim garantides i cada dia més a prop. Són uns dies que no oblidareu mai, us ho garantim!

- Festa de sisè: Bé, és la vostra festa i vosaltres sereu els protagonistes, la prepararem amb molta il.lusió

El darrer dia d'escola: Tot just al matí següent acabaran les classes i la vostra etapa a l'escola, quines sensacions teniu?

Bé, em deixo moltes coses, queden un parell de sortides, la setmana cultural on aprofundirem en el tema dels Hawaiians i els Caddo, el Carnestoltes, Sant Jordi...

Avui en els vostres comentaris demanem quina de les 'cites' us agrada, motiva, més i per què

En parlarem a partir de Dilluns, però podeu anar comentant.

Have a very good weekend!

Tutors de sisè

6 comentaris:

  1. ami el k mes magradara seran les kolonies per dues raons:
    -perque estare amb els meus amics/es pasantnos-lo bé tots junts
    -perque son les meves primeres kolonies jeje
    pero aixo no vol dir k no magradin les altres "cites" perque tmb son koses k magradaran fer!

    adeu i fins dilluns!!

    Att: Ivan (Crack)

    ResponElimina
  2. Hola:)
    Ami lo que mes m'agradaria fer son les colonies:
    perque son les ultimes colonies q fem.
    La festa de sise:
    perque sempre he somiat en fer'nen una.
    El concurs d'angles:
    Perque m'agrada molt l'angles:)
    i per ultim l'obra de teatre:
    La estem preparant molt bé i la veritat que les dues obres son molt maques.
    Bueno adeuu fins demaa:)
    att:naailaa

    ResponElimina
  3. Holaa :B
    Amii lo que mees m'agradaria ver son les cololies xk ami m'agrada molt nadar i segur que en ho passarem super be =D
    I tbn m'agrada molt lo de la vissita a la ESO xk tenim que estar preparats per l'any que be =D
    Bueno era aixo =)
    Petons Mireia & Fransesc
    aTt: ireene =)

    ResponElimina
  4. Hola. Particularment per mi la més divertida i més inolbidable són les colonies. Perque es la nostres ultimes colonias com a grup, com a pinya. Si, jo penso que unes colonias son molt divertides i que maii, maii les podrem oblidar, i encara més com aquesta que té tantes activitats i tantes coses, com: piragüisme, escalada, la banana...

    També em fa molta ilusió l'English Day. Perqué aixo solament es fa a sisé i amb tot Viladecans reunit a un lloc per fer moooltes activitats, clar relacionat amb l'angles, com no!

    Aaaa!! tampoc s'ens pot oblidar d'una gran oportunitat que podem disfrutar i gaudir moltisim! es tracta de la obra de teatre. Aixó jo penso que ens anira molt bé per apendre a interpretar... UUuuff.. i a sobre o farem en un teatra bastant gran, al Atrium!!

    En resum, totes som molt divertides!! Uenoo, la de les competencies basiques... no molt... jejejj..

    Adeuu!! petons a totass.

    Aaaa!! i felicitats mestres, os eu corrat molt el comentari d'esntradaa!!:D

    ATT: Raquel Moreno Villaecija

    ResponElimina
  5. M'agradaria anar al the fonix :D

    ATTM: Aitor lancharro lorente

    ResponElimina
  6. Holaaa...
    fa temps que no em fico i poso el comentari ara se que es tard peroo...
    bueno a mi m'encantan les colonies les escursions els concursos d'angles bueno resumin-to m'agrada mol tot el que tenim planeat perque tot aixo sera inolvidable espero que tots vosaltres tambe os ho paseu molt be aduuu...
    petonets a tots i a totes...
    BAY.
    ATT:MARTA

    ResponElimina