Gràcies sisè!!

Gràcies sisè!!

dilluns, 28 de febrer del 2011

Cros Escolar


Bona tarda Bloggers!!
Demà comença la 'setmana' cultural, però... abans volem publicar unes imatges del cros escolar de divendres. Com bé ja sabeu, la nostra escola té 3 campions de sisè. Felicitem a:

Alba Jiménez- guanyadora de la categoria infantil
Raquel Moreno - guanyadora de la categoria aleví

Cristian Dávila - 2n classificat de la categoria infantil

I a la resta, donar les gràcies pel vostre esforç generós, va ser un matí ... diferent.

Fins demà, amb una ploma?¿

Att:  Tutors de sisè

4 comentaris:

  1. La cursa va ser una mica cansada, pero va anar molt bé. Va estar molt divertit, sobretot a la guerra d'aigua; jo vaig acabar empapada :) !!!!


    att: Maria Grande (la empada!!!)

    ResponElimina
  2. vaja carrera que vaig fer em faig fer mal pero va molar mai m'oblidare d'aquesta carrera ni de Viladecans perquè despres del curs m'en vaig a Sant esteve de sesrobires.




    didac

    ResponElimina
  3. tot i que no vaig quedar primer, malegro d'haver participat perque va ser molt divertit,
    sobretot LA GUERRA D'AIGUA!! jeje

    ATT: Ivan (Crack)

    ResponElimina
  4. hem va agradar aquest any me enrecordo que estaba molt nerviosa pero despres ja hem vaig tranquilisa:D un petto a la Mireia i al Frances(L)

    Att: Yaiza

    ResponElimina