Gràcies sisè!!

Gràcies sisè!!

diumenge, 13 de març del 2011

Sortida música i cinema

Bona tarda Bloggers!!
La setmana 'Blanca' ja s'acaba i demà ens retrobem a l'aula, hi ha ganes?¿
Sigui com sigui quan tornem tenim molta feina per davant per preparar bé les famoses competències bàsiques que cada vegada són més a prop.
I també en aquesta primera setmana tenim una sortida de l'àrea de Música i la tenim dimarts 15 a la tarda.

Es diu 'Música i Cinema' ja podem anar pensant quin tipus de música escoltarem...

Fins demà!!

Att: tutors de sisè

Música i Cinema

3 comentaris:

  1. Que bé!!
    Just l'altre dia vaig pensar: Tinc ganes d'anar d'excursió.
    I els meus pares van dir: Pero si vau anar divendres a l'arxiu!!
    I jo jaa uenoo tinc ganess.
    I justt mira anem d'excursio demaa!
    FIns dema
    att:naailaa(revolution, ja no em dius aixi francesc)

    ResponElimina
  2. Va estar molt xula!!! Molava lo del ganivet,xD! I lo de Charleston quand feia de perruquer i de lo altre.
    Petons (L)

    The Machine

    ResponElimina
  3. Ami em va agradar lo de la persecució i el final, kuan van posar la kançó dels simpsons emb tots els passos k feien en la cançó.
    Fins dema!!

    Att:Crack

    ResponElimina