Gràcies sisè!!

Gràcies sisè!!

dimecres, 15 de juny del 2011

Canal Olímpic

Bona tarda Bloggers!!Avui hem fet la darrera sortida del curs... i hem estat al Canal Olímpic de Castelldefels.
Hem realitzat dues activitats: kayak i tir amb arc, i ens ho hem passat d'allò més bé.

En tenim proves!

Fins demà, que començarem a preparar la festa de 6è... ja em comença a venir la plorarera... :-)

Comentaris, please!!

Att: Mireia i Francesc cansats!

Canal olímpic de Castelldefels

Nois preparats per remar!!

Jessi treballa... Alba posa... com no!!

Reunió de kayaks

No Sofi, no!!... ah que no hi ha fletxa..je, je!

Descarrega tipus 'senyor dels anells'... ?!

Raquel es despedeix del canal... i del curs...?

4 comentaris:

  1. Ha sigut molt divertit. A mi lo que més m'ha agradat es tir amb arc. Però haurien de haver sigut de las que fan molt de mal per provar. Jejeje.
    Adeu, petons.

    ATT: Sarah

    ResponElimina
  2. La escursió a estat genial!! l'hem de repetir!

    PETONETS!!

    ATT:Maria Pink♥

    ResponElimina
  3. jajajaj, mai et tens que despedir de ningú, perque si tu vols podras tornar al canal olímpic o veure als companys. Ens ho hem pasat molt bé, a sigut la meva primera vegada al canal olímpic i asobre amb tots vosaltres, que puc demanar més?? jo penso que res. Numes dir que em porto un bon record de tots vosaltres. Gràcies per aquets nou anys, an sihut UNICS!!

    Att: Raquel Morno

    ResponElimina
  4. si si que ens ho vam pasar be al canal olimpic...
    ajajjajja la plorarera¡¡¡¡

    att: Marta

    ResponElimina