Gràcies sisè!!

Gràcies sisè!!

diumenge, 21 de març del 2010

JA ÉS PRIMAVERA !!

8 comentaris:

  1. ya es primaveraa k be Monse i Dora m'agrada molt la primavera:] fin dema un peto!(L)
    att: Yaiza

    ResponElimina
  2. olaa
    upss... ya es la primaveraa???
    no ho saviaa dish --'
    uenoo donssgracias per posar aixoo de la primaveraa perqe m'ha fet enrecordarmee:D
    deww
    att: RAAQEEL
    molts petonss

    ResponElimina
  3. que be ja es primavera m'encanta la prima vera per que es on fa el millor temps no fa fred ni calor


    AdEu:ElEnA

    ResponElimina
  4. ami m'agarda molt la primavera perq es el meu aniversari!
    perc cert qeden 10 dies!!
    aunque jo li tinc alergia a la privamera...
    jo:(
    bueno adeu molts petons!!
    naila

    ResponElimina
  5. olaaa estic contentaa!!
    perqe avuii s'ha acavat el colegii i hi ha una setmanaa de festaa.... yoo segurament que no anire a ningun lloc, perqe yo vuii aprofitar la setmanaa i axecarme tard i anar a durmir dard a fer tots els deuress i el mijor estar tot l diaa al ordinadorr:P
    ueno doncs aixoo os voliaa desitjar qe os lo paseo molt be a les vacanses i qe juegeu molt!!
    i aixoo
    uenoo.. doncs solament eraa aixorr.. i tabbe aveure si tenio noticies noves i actualitzeuu!!!
    aaa i nens i nenes tenioo que comentar mes que sempre cumenten els mateixoss!!
    deww
    petonss!!
    att: raquel morenoo:D

    ResponElimina
  6. montse

    dora

    ya estem en vacanses pero ami no m'agraden molt

    perque quan ya as acabat els deures t¡aborreixe tot el dia a cas =(
    :(


    AdEu:ElEnA

    ResponElimina
  7. viscaa
    ya es primaveraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    soc la judiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    ResponElimina