Gràcies sisè!!

Gràcies sisè!!

dilluns, 8 de març del 2010

NEU A LA MONTSERRATINA

7 comentaris:

  1. P
    PR
    PRI
    PRIM
    PRIMEN
    PRIMENS
    PRIMEN
    PRIME
    PRIM
    PRI
    PR
    P

    ResponElimina
  2. Jajajaja com ha molat k neves!
    aunk yo me e caigut...:(
    pero weno no importa ens ho em pasat bee!!! :D
    jajaja petonest!

    ResponElimina
  3. kk culo la neuuu

    ma agradat molt


    att: genesis

    ResponElimina
  4. joo a sento es que e psat que xulo la neuu

    att:genesis

    ResponElimina
  5. M'agradar molt fa molts anys que no neva m'ho he pasat molt bè.

    ATT:BaKu

    ResponElimina
  6. holaa
    que ilusio em va fer la neu!!
    pero.... solament va ser un diaa i em va deixar amb les ganes:S
    uenoo peroo ens o bam pasar molt bee!!
    fella molt que no nevava a viladecans i esque es molt estrany perque es un poble de cosataa...
    anan per la meva casaa veig fer unaa bola gegant:D
    peroo no pasaa res perque yo aquest disabte m'emvaig a andorra a una muntanya que esta tota plena de neuu!!! i vaig a esqiar:)
    uenoo doncs solament eraa comentar aixor
    deww!! petonetss
    att: RAAQEEL

    ResponElimina
  7. holaa k maco va ser la neu va nevar molt molt tots jugant amb la neu kina maravella xD adeu!(L)

    att: Yaiza

    ResponElimina