Gràcies sisè!!

Gràcies sisè!!

dilluns, 2 de maig del 2011

Bona feina ... i sort!!

Bona tarda Bloggers!!
Bé, fins aquí hem arribat, s'ha treballat moooolt per preparar bé les competències, els vostres tutors estem molt orgullosos de vosaltres per l'esforç i les ganes de millorar. Us volem dir que heu fet una molt bona feina...




 Però ara toca demostrar-ho tot plegat en dos dies, dimecres i dijous, esperem que tot surti bé i aprofitem aquesta entrada per dir-vos... molta sort!!


Att: Francesc i Mireia

4 comentaris:

  1. La veritat es que sii! qui si esforça pot!
    esforçeu-vos i veureu els resulats!
    Bona sort a tooooots ii que res, que confieu en vosaltres pero estigue alerta als enunciats,lectures i sobretot no hus dexeu res en blanc , si de cas ho feu a "xurro"!:)
    att:naailaa
    Y a vivir que son two dayys

    ResponElimina
  2. A les competències bàsiques m'estic esforçant molt. Sobretot en mats perquè estat dos anys amb la meva professora Elena i penso que li he de demostrar el que he après amb ella.
    En català i castellà em costa molt no fer faltes i aquests accents són dolentíssims no els entenc i més si fas bé els accents en català no ho fas bé en castellà.
    En anglès no sé si ho vaig a aprovar perquè anglès mai m'ha sortit bé estudiarem però no ho crec.

    M'AGRADARIA MOLT PODER APROVAR ♥

    Atentament: Jessica Rodriguez

    ResponElimina
  3. Jo crec que ho fare molt bé, o almenys això espero. Perquè les comptencies em surtin perfectes m'esforçare moltisim, i em fixar-he molt bé en totes les preguntes!

    Espero que us surti genial a toooots! :)

    att: Maria Pink♥

    ResponElimina
  4. Bueno... Ya anava tocant, no?
    Jo us desetjo que tingueu unes BONISSIIIIIMES COMPETÈNCIES BÀSIQUES!!!!!!


    ATT: Sara

    ResponElimina