Gràcies sisè!!

Gràcies sisè!!

dissabte, 7 de maig del 2011

English Day 2011

Bona tarda Bloggers!!
Aprofitem avui per recordar tota la jornada, l'English Day 2011 celebrat al Cúbic i al Parc de la Marina.
Van ser moltes activitats per un dia intens. Us va agradar?
Els tutors de sisè i els mestres d'anglès us volem agraïr el vostre bon comportament al llarg de tota la jornada.

I ara, un slide amb prop de 150!! imatges d'ahir... ja us heu trobat??

Fins Dilluns quan quedaran 2 dies per les colònies, aneu preparant la motxilla, eh?? I recordeu, dilluns 9 a les 17h porta oberta als pares / mares que vulguin resoldre dubtes sobre la motxilla, activitats...

See you!!



4 comentaris:

  1. Holaa!
    Si, a mi em va agradar molt les activitats que hi havien. La majoria no les coneixia. En el grup que m'ha tocat he conescut a nens i nenes d'alres escolas. Gracies a l'english day m'he trobar amb molts nens i nenes que fa mesos i fins i tot anys que no els veia. Espero que l'english day es continui fent tots els anys de 6é!
    Bona tarda, I FINS DEMA!!

    att:Raquel Moreno.

    ResponElimina
  2. L´ English day hem va agradar perquè vaig conèixer persones d´ altres escoles.Espero què més endavant fem activitats tant divertides com aquestes.Espero que tots els anys de 6é facin aquesta activitat.Bé,fins demà!!!!

    ResponElimina
  3. Hola, ami tambe em va agradar molt, perque quasi totes eren divertides.
    el meu grup no era del millors(ho dic per els nens), les nenes eres agradables. les activitats estaven prou bè per ser fetes per profesors.
    jo tambe espero que els nens i nenes de 5éB puguin fer el que hem fet nosaltres el divendres.
    donces res fins un altra...

    att: Marta vazquez

    ResponElimina
  4. M'ho vaig pasar super be al english day!El cubic de Viladecans es un lloc molt espacios i molt chulu!!La prova que mes em va agradar va ser la del Fransesc (;)i la de la Marta.La que menys la del Mr.Crocodile pero en fi que m'ho vaig pasar molt be.

    Attm:Sofia Crazy

    ResponElimina