Gràcies sisè!!

Gràcies sisè!!

dijous, 26 de maig del 2011

Teatre 6è B

Bona tarda Bloggers!!
Ja està, ja l'hem feta, ens ha sortit una mit 'màgica de debó, alumnes, pares i mestres han quedat contents de la nostra actuació i el sentir general és que hem fet una bona feina.

Jo, us vull dir, que em sento MOOOOLT ORGULLÓS de tots i cada un de vosaltres, heu fet una fantàstica interpretació i us mereixeu els aplaudiments rebuts, no ha estat fàcil, però ho heu fet d'allò més bé.

De tot cor us vull dir: GRÀCIES!!

I demà li toca a 6è A amb la seva 'Farsa del príncep encadenat', que de ben segur sortirà molt bé.

Comentaris, please!!

Att:
Francesc





6 comentaris:

  1. M'ha encantat! Per mi, a sortit perfecte, menys pel nen que plorava :(

    Però ha sigut una molt bosa experiencia, i a més, aquest any és l'últim que estarem junts, i ho hem disfrutat molt!

    att: Maria Pink♥

    ResponElimina
  2. M'ha encantat mooolt actuar;) ho he fet x la meva clase i x el meu teacher:)
    att:naailaa

    ResponElimina
  3. Hello Fades!!
    Gràcies pels vostres comments!!
    Jo ja he dit el que pensava a l'entrada, però ho repeteixo: MOLTES GRÀCIES DE TOT COR!!!!

    Demà al matí classes i a la tarda a gaudir amb els companys/es de 6è A.

    See u tomorrow and have sweet dreams!!

    ResponElimina
  4. A estat molt bé tot menys per el sorolls.Estic molt orgulllosa del meu tutor,de la meva clase i de la nit magica.Gràcies,gràcies y gràcies!!!!!!:)))
    UN PETÓ MOLT FORT.
    Attm:Sofi la Cap de l'ordre

    ResponElimina
  5. Hola a TOTHOM. La nostra obra ha estat megarequetesuperbé, i la de l'altre classe ens igualarà, però no tant, és clar! "collejons" de part meva!

    Sr. Massa Nº1

    ResponElimina
  6. puc dir que us va sortir no molt be, super be em va agradar molt.

    tembe puc dir que la nostra obra va sortir mes be que el que esperava i per a acabar...

    TERRIBLEEEEEEEE


    eLeNa LuNa

    ResponElimina